[Gelistirici] yazdirma penceresi

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
15 Mar 2007 Per 15:38:35 EET

15 Mar 2007 Per 13:23 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Tum uygulamalarda "yazdir" dendigi zaman ayni arayuzle karsilasilmasi
> gerek diye dusunuyorum.
>
>  OpenOffice'te farkli, Firefox'ta farkli, KDE uygulamalarinda farkli
> yazdirma pencereleri hem kullanicinin kafasini karistiriyor; hem
> birinde kullanilabilen bir ozelligin digerinde kullanilamamasina yol
> acabiliyor.
>
>  Hata raporu acabilirim bu konuda ama once fikrinizi alayim dedim,
> wontfix yemeyelim kafadan diye :)

 Olsa çok güzel olur, fakat bu öyle hemen çözülebilecek küçük bir problem
değil. Yine de bence aç bir hata raporu, staj projeleri arasına ekleriz
(süper SoC projesi çıkarmış aslında buradan).
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing