[Gelistirici] [paketler-commits] r21331 - in playground/ahmet/applications/science: . medicine

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
15 Mar 2007 Per 11:42:42 EET

15 Mar 2007 Per 11:26 tarihinde, paketler-uludag at uludag.org.tr şunları
yazmıştı:
> Author: ahmet
> Date: Thu Mar 15 11:26:49 2007
> New Revision: 21331
>
> Added:
>    playground/ahmet/applications/science/
>    playground/ahmet/applications/science/component.xml
>    playground/ahmet/applications/science/medicine/
>    playground/ahmet/applications/science/medicine/component.xml
> Log:
> asd
Ben bunu yerel svn'e gönderiyorum diye böyle log yazdım, hatta bir sonraki
committe firefox'un paket dosyalarını da görebilirsiniz.

Takip eden varsa bilgilendirelim, Evette bir veteriner/klinik yönetim
uygulaması, kullanıcılarımızdan (ve wikinin önemli katkıcılarından) biri olan
Çağatay Oltulu tarafından kullanılıyor, python ile yazılmış.
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org