[Gelistirici] Redefining actionsAPI

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Mar 2007 Sal 16:06:51 EET

13 Mar 2007 Sal tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> coreutils ve shelltools içerisindeki pek çok fonksiyon build işlemi ile
> doğrudan ilgili olmayan yardımcı fonksiyonlar. Bunların actionsapi dışında
> kullanıcısı varmı diye bakmak ve gerekli olanları taşımak yeterli olur
> sanırım.

Fakat bu değişiklik namespace değişikliği de gerektirecek, atıyorum
coreutils.uniq belki paketleme süreci ile ilgili değil ama paketlerde
kullanılıyor. Dışardan şimdilik bunları kimsenin kullandığını düşünmüyorum bu
yüzden paketleri kırmak iyi bir fikir gibi gelmiyor bana (ama derli toplu bir
yerde olmaları fikri de yanlış değil). Bunları python-pardus'a taşıyıp wrap
edebiliriz belki API, neyse daha erken bir durum analizi yaparız kim ne
kullanıyor diye :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/