[Gelistirici] Redefining actionsAPI

Barış Metin baris at pardus.org.tr
13 Mar 2007 Sal 15:45:02 EET

"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr>:
> Pek değerli paket geliştiricileri;
>
> http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:ActionsAPI_Refactor adresinde actionsAPI
> refactor hamlesi için bir belge oluşturmaya başladım, karşılaştığınız
> sorunlar, olmasını istediğiniz özellikler, bu ne arıyor dedikleriniz v.s
> v.s ne varsa listeye ekler misiniz, bir deadline şimdilik yok, aklınıza
> geldikçe yazabilirsiniz ama kafanızda birşeyler varken _yazmamazlık
> ederseniz_  ilerde bir gün "şöyle şöyle olsaydı" tarzındaki söylemleriniz
> tarafımdan ciddiye alınmayacaktır :) ?
>
> Saygılar

O maddelerin içerisinde nereye yazacağımı bilmiyorum fakat actionsapi
içerisinden uygun olanları pardus-python[1] paketine taşımak doğru olur
sanırım. Diğer uygulamalarımızda da tekrarladığımız fonksiyonları çıkarıp
pardus-python içerisine ekleyebiliriz/eklemeliyiz.

1. http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/python-modules/pardus-python/
--
Barış Metin