[Gelistirici] Pear paketleri

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
11 Mar 2007 Paz 14:28:29 EET

11 Mar 2007 Paz 13:27 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Mantıklı. Ancak bağımlılık problemlerinden dolayı kategorileme yapılması
> tek PEAR paketi ile aynı kapıya çıkıyor.Şöyle ki; PEAR-File_Archive paketi
> PEAR-Mail ve Mail_Mime paketine ihtiyaç duyuyor. Kategorileme yaptığımızda
> PEAR-File paketine PEAR-Mail paketini depend etmemiz gerekecek. PEAR-Mail
> içerisindeki bir paket de PEAR-Net-* paketlerinden birine ihtiyaç duyuyor.
> Hal böyle olunca tüm PEAR'ı tek paket yapmak *bu seçeneğe göre* daha
> anlamlı. Tabi içlerinden 1 paket için tüm paketi tekrar indirtmeyi göze
> alırsak..

 Paketçiye başlangıçta iş düşecek derken bunu kast ediyordum işte. Bu
bağımlılık ilişkilerini minimuma indirmek ve paketleri anlamı şekilde
bölebilmek için pear-common paketinin dikkatli ve zekice hazırlanması
gerekiyor.

--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing