[Gelistirici] pilot-link.m4

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Mar 2007 Cmt 21:41:48 EET

> Hmm dnl zaten comment demek, önceki yama da o satırı çıkartıyordu
> anlamadım ben farkını :)

 Sorun aslında m4wrapper da bir bug. Eski M4 lerde yok ama
pilot-link.m4 ü başka bir aclocal altına koymak çok hacky olacaktı.

 M4'de dnl kullandıktan sonra EOF gelene kadar mutlaka bir newline
gelmesi gerekiyor. pilot-link.m4 de pilot-link sürümünü bulmaya
çalışırken echo/test lerde NULL/EOF gibi bir şey geliyor ve bu naneden
önce newline verecek birşey yok. M4 efendi bu bir makro/fonksiyon
içinde mi, beni ilgilendirir mi diye bakmadığı için "oo EOF gelmiş
kesin hatadır, nerde benim sopam" diye patlıyor.

 Geçen senenin sonlarında böyle saçma hatalar içn birşeyler yapılmıştı
ama m4 e dokunmaktan çekindiğim için pakede dokunmadım.

 Anladığım kadarını anlattım ama bu autofoo kabilesi de anlaşılır nane
değil valla.