[Gelistirici] Operation Snow Flake : Complete

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
10 Mar 2007 Cmt 01:37:38 EET

Merhaba;

Saturday 10 March 2007 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

[.......]

> Listeye vlc'yi de ekleyin.

Amcalar  "... Encoding and decoding speedups for all modes. Encoding at -8 is
twice as fast. ... Completely rewritten bitbuffer which uses native machine
word size instead of bytes for dramatic speed improvements." diyorlar, hadi
bakalım..
Sadece devel'e merge ediyorsan neden olmasın diyorum - derleyen sensin hayat
bana güzel durumu :-)

ekin.