[Gelistirici] Migration Tool

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Mar 2007 Cum 21:03:51 EET

08 Mar 2007 Per 18:24 tarihinde, Talat UYARER şunları yazmıştı:
> Aranıza yeni katıldım. Windowsta Pardus'a geçişi kolaylaştırması için
> bir tane Göç programı yazmayı deneyeceğim. Bu programın yapmasını
Hoşgeldin, şimdiden kolay gelsin meşakatli ama değebilecek bir işe
atlamışsın..

> •     Windows tan alınan Müzk dosyaları ~/Muzik klasörü altına eklenir
> ve  ~/.kde/share/config/amarokrc dosyasına bu muzik dosyalarını ekler.

Burada aslında o kadar otomatik davranmayıp amaroK'un müzik koleksiyonu için
yol sorduğuna benzer bir yaklaşımla kullanıcı tercihine bıraksak daha iyi
olabilir, başka bir diskte bulunan bir dizin genel müzik dizini olarak
kullanılıp direk kullanıcı dizinine bağlanmıyor olabilir.

Bu arada İE'den yer imlerini alıp firefox'un ilgili dosyasına merge etmek gibi
bir fikir varken, sanırım açık bir hatası da var, konqi ile firefox yer
imlerini ortak bir dosyada saklamanın da bir yolunu bulsak ya, o da daha
temiz bir çözüm sağlayacaktır diye düşünüyorum. Hani göç projesinin bir
parçası gibi değil elbette ama bu konuda düşünenlerin bir arada çalışması
daha faydalı olabilir belki...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->