[Gelistirici] Migration Tool

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 18:48:28 EET

Daha önce böyle bir şey düşünülmüştü sanırım.. Yapılabilirse iyi olur ancak zor gibi görünüyor. Bu planlamaları yapmadan önce windows ortamında ext3 dosya sistemine yazmayı öğrenmek gerekiyor diye düşünüyorum. Bu işlem için uygulama vardı, ondan bakarak yapabilirsin tabi uygulamayı yazan kaynağını sana verirse :)