[Gelistirici] CD grub menüsü

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
6 Mar 2007 Sal 18:34:52 EET

06 Mar 2007 Sal 17:50 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Şahsen - göremeyeceklerine inanıyorum desem? :) Veya, Onur'un önerisinde
> bir sorun mu var?

 Benden başka öneri getiren yok, ben de önerimde ısrarcı değilim. Onur'un
aklındaki gibi yapmasının önünde bir engel yok bence.

 Sadece kullanıcı oranları göz önünde bulundurulduğunda "ön tanımlı" mantığını
bir adım ilerletip kurulum yapacakların %96'sını bir "Enter" tasarruf
ettirmek için ortaya atılmış bir öneri idi, fakat şimdiden büyük düşünmek de
olsa olsa akıllıca olur.

 Cu,
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing