[Gelistirici] Son çağrı 2007.1...

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Mar 2007 Pzt 15:01:03 EET

Merhaba;

Monday 05 March 2007 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Şu anda Grub kurulumu ekranından geri dönüp tekrar kullanıcılar üzerinde
> işlem yapabiliyoruz. Bunu yaparsak, kirli çözüm için geri dönebilme
> yeteneğini kaldırmam gerekecek. Daha sonra yapalım, daha düzgün yapalım?

Bence "geri dönemesin" daha az zararlı : zaten o adımı geçtiyse en azından bir
kullanıcısı vardır, ekleme vs işini o kullanıcıyla sistemi açıp yapar. Ama
öbür durumda adamı grafik sisteme login olamayacak bir durumda bırakıyoruz.
Ey geliştirici listesi, ne diyorsunuz ?

Yazdıktan sonra hatırladım, asıl canımızı sıkan CD'yi eject edemediğimiz
durumda kullanıcıların oluşturulamaması / grub yazılamaması idi ve bu sorun
da o sorun değil mi ?

> Listelenen ilk disk öneriliyor artık, fakat bunun için daha iyi (kesin?)
> bir çözüm bulabilirsek sevinirim :). Grub'dan açılış diskinin hangisi
> olduğunu öğrenebilseydik tadından yenmezdi aslında :).

> Düzeltildi.

İkisine birden yazıyorum : evet listelenen ilk diskin seçilmesi daha mantıklı,
ama daha genel bir kural veya yöntem de aklıma gelmiyor.
Şu anda hem sdX hem hdX olan makinelerde önce sd... sonra hd.. lerin
sıralanması biraz garip, ama o konuda yapacağımız birşey yok, kernel 2.6.20
ile birlikte hdX tarih olacağından (inşallah :-)) sorun kendiliğinden
çözülecek...

Yine daha farklı bir senaryo ve/ya çözüm önerisi olan yoksa böyle kalsın derim
ben.

Eline sağlık..