[Gelistirici] Son çağrı 2007.1...

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Mar 2007 Pzt 13:34:05 EET

Sunday 04 March 2007 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> 2007.1 için çözülmesi gereken, şu da olsa/böyle olsa/şöyle olsa olur
> dediğiniz v.s birşeyler kaldıysa bu son çağrıdır. Pazartesi saat 12:00'den
> sonra yazdıklarınıza 2007.2 için inşallah diyeceğim :P, benim elimdeki
> liste şöyle;
>
> * ISO'lar CD'ye sığmıyor,
> * disk-manager/update-fstab sorunlu,
> * kde-i18n-tr 3.5.6 ile sync olmalı,
> * Ne olduğunu net olarak anlamadığım dhcpcd sorunları çözülmeli,

Yalı için bende şöyle bir not var :

* Grub yazılamadığı durumlarda kullanıcılar da eklenemiyor, Barış nispeten
kolay, sırayı değiştiririz demişti.

* Sistem ikinci (veya üçüncü) diske kurulduğunda Yalı GRUB'i da o diskin
MBR'sine yazmayı öneriyor - listede o seçenek highlited oluyor. Bu çoğu
insanın kafasını karıştırdı, Genel kullanıcı senaryosunda çift disk de olsa
bios ilk diskten boot etmeye ayarlı oluyor. Biz de ilk diskin MBR'sine
kurmayı önersek daha iyi olacak sanki.

* Yukarıdaki durumda bir de şöyle bir sorunumuz var : GRUB ikinci diskin
MBR'sine kurulsa da açılacağı diski (hd1,X) gibi yazıyor, ama gerçekten o
diskten açıldığı anda kendisi artık 1. disk olduğu için boot edemiyor -
(hd0,X) olmalı.. Bu konu biraz muallak, akşama kadar tekrarlanabilir bir
senaryo geliyor.

* Birden fazla diskin olduğu durumlarda diskler listelenirken ters sırada
listeleniyor. (hdc, hdb, hda gibi)

RC-test'i portekizce kurdum bu arada, Openoffice ve Firefox İngilizce. Pek
sayın paket sorumluları, beklediğimiz bir durum mu ? Çevirileri yok mu ?

ekin.