[Gelistirici] [paketler-commits] r20496 - in devel/system/base/wireless-tools: . comar

Furkan Duman coderlord at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 23:06:42 EET

On 3/3/07, paketler-uludag at uludag.org.tr <paketler-uludag at uludag.org.tr> wrote:
> Author: fduman
> Date: Sat Mar  3 22:41:17 2007
> New Revision: 20496
>
> Modified:
>    devel/system/base/wireless-tools/comar/link.py
>    devel/system/base/wireless-tools/pspec.xml
> Log:
> Auth. modes fix

Gürer burada sadece Wpa'yı ilgilendiren değişikliği yaptım. Sana
bahsettiğim dhcpcd sorunu başka bir nedenden kaynaklanıyormuş.

stopAuto içindeki dhcpcd yi durduran komut, dhcpcd ağdan IP bilgisini
alana dek hiçbir işe yaramıyor. dhcpcd'yi kill etmiyor. Ne zaman ki
dhcpcd ağdan IP alırsa, /var/run/dhcpd-interface dosyası oluşursa o
zaman stopAuto'daki "dhcpcd -k interface" komutu dhcpcd yi kill
edebiliyor.

Dolayısıyla aynı interfacedeki dhcp seçili bir profili başlatıp,
akabinde manual seçili bir profil başlatılırsa, dhcpcd kill
edilemediği için ip alabiliyor  ve aynı interfacedeki iki profil de up
olarak görünebiliyor.

Bunun için dhcpcd başlatılırken bir şekilde PID'ini de alıp, stopAuto
içinde bir de PID'e göre dhcpcd yi kill etmek sorunu çözecek gibi.

Görüşürüz.

--
Furkan Duman