[Gelistirici] [RC] 2007.1

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Mar 2007 Per 20:49:31 EET

01 Mar 2007 Per tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Yarınki RC için durum değerlendirmesi serisi e-postasıdır.
>
> 2007.1 Beta'dan beri ne hata girildiği ne de listede e-posta döndüğü için
> ya kimse bu sürümü denemedi ya da hiçbir sorun yok diye algılayarak devam
> ediyorum !!!...
>
> * Gürer'den aldığım bilgiye göre playground network-işleri yarın depoya
> giriyor, bu durudma RC'ye de girecekler.

WPA v.s DBUS sorunu dışında depoda

> * YALI mount-by-label destekliyor artık paket haline gelip yarın RC'ye
> girecek. (Onur/Ekin/Barış grub sorununu tekrarlayayıp çalışma şansı
> bulabildiniz mi?)

Depoda

> * Sistem geneli için Portekizce destek paketleri (glibc-locales-pt ve
> kde-i18n-pt_BR) paket listesi içine girdi, Fransızca desteklenmeyecek.
> _Kendi araçlarımızın bu dil için birer sürüm daha vermesi gerekiyor_.

Depoda, halen sürüm vermeyen paketler mevcut. İsmail tasma release eder misin,
ervice-manager/disk-manager/firewall-manager/user-manager ne durumda?
Kaçırdığım başka paket var mı?

> - disk-manager'ın yeni kurulan 2007.1'in fstab'larını bozmaması için
> label'lardan anlaması gerekliliği var.

Gökmen?

Bu sorunlar çözülene kadar RC'yi erteliyorum arkadaşlar...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/