[Gelistirici] Test Deposu Sync Aralığı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Haz 2007 Çar 09:47:27 EEST

27 Haz 2007 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Kırık girdi :), libgphoto2 da öyle girdi.

<Action>Çağlar laf yetiştirmek için SVN commitlerine ve rsync loglarına döner
ama nafile</Action>

Evet kırık girmiş :)

> Sen bilin :)

24 saat bence halen güzel bir rakam, gün içinde bir sürü değişiklik
yapabilmemize imkan veriyor en azından (bu arada sync ettim test deposunu :P)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/