[Gelistirici] Proxy Ayarları Arayüzü tanım dokümanı

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
22 Haz 2007 Cum 09:18:49 EEST

21 Haz 2007 Per tarihinde, Bertan Gündoğdu şunları yazmıştı:
> Stajım sırasında yapıyor bulunduğum proje için hazırladığım tanım
> dokümanının ilk versiyonunu staj2007 listesine atmıştım. Ekte ise 1.1
> versiyonu bulunuyor. Eleştirileriniz olursa sevinirim.

Proxy ayarları, kullanıcı bazlı mı olacak, yoksa bir(kaç) ÇOMAR bacağı
aracılığı ile sistem genelinde mi ayar yapılacak?

Gürer'le konuştuğumda, kullanıcı bazlı olması gerektiğini söyledi, Çağlar
ise sistem genelinde yapılsın dedi.

Ne diyorsunuz cemaat?