[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 00:50:00 EEST

Selamlar..
Konu ile belki birebir alakalı değil ama kaptan'a yeni dağıtımın arkaplan
resmi budur değiştirmek istermisin sorusunun yanına birkaç soru daha
eklenebilirse çok hoş olur. Düşündüğüm şey; en basit haliyle "find ~/.*
-ctime 99999999" (-ctime ile oluşturuldugu andan itibaren modifiye edilmiş
olan dosyaları bulacak komutu bilmiyorum) komutunun cıktıları içerisinden
secebileceğimiz, daha sonra istediklerimizin yedeğini almamızı sağlayan bir
script çok hoş olur. Kmail'deki eposta hesapları, filtreleri; amsn logları;
firefox eklentileri ya da sık kullanılanlar... gibi seçtiğimiz dosyaları
belirli bir formata göre (xml mi olur csv mi olur bilemiyorum ama)
yedekleyen ve geri yükleme işlemini yapabilen bir script çok hoş olurdu.
Biraz araştırdım ve
http://andrewprice.me.uk/projects/pybackpack/adresindeki programı
buldum, fikrimin kabul edilebilirliği varsa bu paket
modifiye edilebilir ya da farklı şeyler aranabilir. Özellikle çeşitli
sebepler sonucunda pc baştan kurmak gerekirse bu tarz bir araçla yedeklerin
taşınabilir bir belleğe ya da nette bir yerlere konulabilmesi güzel olur.
Kaptan'da en sona yüklemek istediğiniz yedekleriniz varsa lütfen yerini
belirtiniz dedikten sonra bulunan yedeklere göre depodan ilgili programların
çekilmesi gibi fantazik durumlar bile olabilir. Örn. amsn ev dizinine bir
dizin atıyorsa ve yedeklenmişse yeniden kurulan pc amsn yedeğini gördüğünde
bu dosya amsn yedeğidir. amsn'i kurmak ister misiniz gibi bir şey çıkması
muazzam olur tabi bu son kısmın çok zor bir iş olduğunun farkındayım ama
sadece yedeklerin alınması ve geri yüklenmesi işini yapan bir script çok hoş
olurdu.

18.06.2007 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih.asici at gmail.com> yazmış: