[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
18 Haz 2007 Pzt 00:09:50 EEST

Merhaba;

Sunday 17 June 2007 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Felisleri dağıtmaya karşıyım. Felis artık bizim geride bıraktığımız bir
> sürüm adımız ve açıkçası ben 2007.2 Caracal caracal kullanan birinin Felis
> chaus duvarkâğıdı kullanmasını iki nedenle "sorunlu" buluyorum.
>
> Birincisi, sürüm adı yani Caracal caracal söz konusu ürünün mütemmim
> cüz'üdür,

Yeni kurulan sistemler için evet, ama 2007 beta'dan beri güncelleyerek gelen
adam ne 2007.2'dir, ne 2007.. o up2date bir pardustur sadece :-) Kaldı ki
onlarda da açılış ve konsol loginlerinde 2007.2 sürüm numarası kullanılmaya
başlıyor, konuştuğumuz durum *sadece* FC wallpaper'ini kullanan
kullanıcılarda ortaya çıkıyor.

> bence onu zedeleyecek hareketlerden, ön plana geçecek eski sürüm
> adlarından kaçınmamız gerekiyor. İkincisi, güncelleme ile 2007.2 kullanacak
> adamın masaüstünde 2007.1 yazması, bence yeterince sevimsiz. Bu ayrıca
> Uluzilla'ya da yanlış sistem bilgisi bildirimi olarak yansıyacak...

Web'den "pardus çalışan cd 1.0" arkaplanlarını bulup kullanmaya başlamış bir
insanın masaüstünde de güncel sürüm yazmıyor ama :-P
(Fena halde off topic : ne güzel arkaplanlardı onlar da yahu..)

> Beni kişisel oyum, üzerinde 2007.1 yazan duvarkağıdının silinmesi, hatta
> yerine mümkünse yenisinin yerleştirilmesi yönünde...

Ama şu var : dosyayı **adamın sisteminden** **geri dönüşsüz** olarak
siliyoruz, bence doğru yol bu değil.

> Bu arada sevgili Ekin'e katılmıyorum. Yeri geliyor, bir güncellemeyle
> kullanıcının masaüstüne koyduğu paket simgesi değişebiliyor. Buna da böyle
> bakmak lazım...

Onu da yapmayalım zaten :-) Şaka bir yana, adam update edip reboot ettiğinde
bomboş mavi bir arkaplanla karşılaşmasın, derdim bu..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]