[Gelistirici] Güncellemeler Round 1 - Fight!

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
18 Haz 2007 Pzt 00:01:22 EEST

On Sunday 17 June 2007 23:39:16 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;
>
> Queueda bu sefer hallice paket birikti, büyük kısmını dışarda bırakarak
> ACK/NACK istediğim ufaltılmış (214 Paket) seri şöyle
> (kernel/modülleri/KDE/Qtler/Ofisler/Glibc/xorg-server/xorg-video dışarda
> bırakıldı)
>
> PiSi ve Package-Manager için ne yapıyoruz? Faik yeni release mi bekleyeyim,
> daha önce package-manager önden gitsin demiştin.

Artık pm, pisi release > 67 bağımlısı oldu, ayrı gidemiyor. Buna direnmemin
sebebi bir çözüm bulamadığım bir soruna çözüm ümidiydi. Bir de bağımlı
olmadan önce çözdüğüm sorunlu pm'nin yerini yenisinin almasıydı. Bir süre
sonra da pisi'yi salacaktık.

Bu iki paket depo'ya girdiğinde pm ile upgrade yapan bir makinede, tüm
güncellemeler bittiğinde rebuilddb yapılıyor, bu da bitiyor ama değişen db'yi
eski pisi modulleri ile açmaya çalışan pm bir exception alıyor ve progress
dialog kalıyor. Buna bir çözüm bulunacağını zannetmiyorum. :( Sistem
kararlılığında bir sorun yok. Sadece bir seferlik pm upgrade sonunda kill
edilecek. :( Bundan sonrasında bu durum handle ediliyor pm tarafından.

- Faik