[Gelistirici] İtalyanca ve Fransızca

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
15 Haz 2007 Cum 21:17:11 EEST

On Friday 15 June 2007, Görkem Çetin wrote:
> Yapı değiştiği için çeviri istatistik sayfamız şu anda çalışmıyor, belki
> Meren bir göz atabilir.

 11 gündür offline idim, yeni vardım evime (meren yeniden Amerika'dan
bildiriyor), bu yüzden yanıtlayamadığım şeyler için kusura bakmayınız, hızla
kendime gelip, olup bitene yetişip işleri rayına koyacağım.

 Benden sonra yapıyı değiştiren olmadı ise istatistik sayfasının çalışıyor
olması gerekli, en son iki hafta kadar önce istatistikleri güncelleyip commit
etmiştim ve her şey yolunda idi. Bu gece kodu tekrar kontrol edeceğim,
problem varsa tespit eder gideririm. Daha sonra da bu istatistik güncelleme
işini cron'a devredelim. Böyle olmuyor, güncelleme işi arada
kaynadığında/geciktiğinde çevirmenlere ayıp oluyor.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing