[Gelistirici] Replaces/Conflict/Obsolute

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Haz 2007 Sal 19:17:34 EEST

Selamlar;

Yeni tag benim kafamı karıştırdı Faik'in uyarısı ile uyandım sizin de kafanız
karışmasın diye durum şöyle;

* Conflict çakışan 2 paketi anlatıyor
* Replaces ismi değişen (gaim->pidgin, actioncube->bişiy)/daha önce n parça
olan ama şimdi tek parça ya da tersi olan (koffice->n tane koffice) paketleri
anlatıyor, yani burda paket aynı
* Obsolute depodan silinen paketleri gösteriyor

Her conflict eden paket obsolute'a eklenecek diye birşey yokken (ikisi de
depoda yaşamaya devem ediyorlarsa), replace edilen veya sadece depodan
silinen (memusage gibi) paketler distribution.xml içine eklenecek ki index'e
girmesinler.

Anlaştık mı?

Saygılar
--