[Gelistirici] Ldd2Dep

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
12 Haz 2007 Sal 00:13:19 EEST

On Sun, 10 Jun 2007 21:14:41 +0300
Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> wrote:

> Ldd çıktısından yararlanarak uygulamanın hangi paketlere bağımlı
> olduğunu (system.base hariç) çıkaran basit bir python betiği
> hazırladım. Göz atmak istersiniz belki :) Uygunsa repository-scripts/
> altına alınabilir.

Ekte biraz daha geliştirilmiş sürümü mevcut. Bir paketten çıkan birden
fazla library kullanınca alt alta sıralıyor ve karışıklık yaratıyordu.
Onun yerine o paketin isminin tek satırda görünmesini ve kullandığı
libraryleri de sağında yazılmasını sağladım. -s parametresi ile
system.base'e bağımlı olduğu paketleri de gösterebiliyor. Ayrıca
system.base'de olan ve olmayan paket çıktıları farklı renkte görünüyor.