[Gelistirici] neden daginik SCM?

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
11 Haz 2007 Pzt 20:50:07 EEST

On Monday 11 June 2007 20:38:13 Evrim Ulu wrote:

> Umarim Pardus ekibi de yakin vakitte daginik scm yontemlerinden birine
> terfi eder.

Bu takıntınızdan sıkıldım artık, böyle bir ihtiyacımız olsa geçerdik zaten.
Yazılımlarımız hep tek bir ağaç üzerinde geliştiriliyor. İsteyen de istediği
sistem üzerinde kodu tutup, oradan bize yama gönderebilir.

Linus'un sunumu aylar öncesinin haberi, kimsenin dünyayı takip etmediğini mi
sanıyorsunuz?

Ayrıca "dağınık" değil "dağıtık" sürüm yönetim sistemleri denir.