[Gelistirici] Ldd2Dep

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
11 Haz 2007 Pzt 10:19:07 EEST

On Sunday 10 June 2007 21:14:41 Eren Türkay wrote:
> Ldd çıktısından yararlanarak uygulamanın hangi paketlere bağımlı
> olduğunu (system.base hariç) çıkaran basit bir python betiği
> hazırladım. Göz atmak istersiniz belki :) Uygunsa repository-scripts/
> altına alınabilir.

Eline sağlık. Bir iki düzeltme yaptım. Yama ekte.

- match_files'ı api den kaldıracam. get_files gibi saçma sapan isimli bir
arama fonskiyonumuz var. Bunun da ismini değişterecem. Arama hızının
azcık :) fark ettiğini göreceksin.
- except: kullanmamaya çalış.
- Fonksiyon hem False hem tuple dönüyor. False yerine bu durum için None
daha doğru.

- Faik