[Gelistirici] [paketler-commits] r26963 - in playground/onur/applications/games: ActionCube AssaultCube

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Haz 2007 Paz 23:32:04 EEST

10 Haz 2007 Paz tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> distribution.xml içinde Obsolute tagını yazdık güzel fakat birşeyi unuttuk;
> Onu (eğer varsa) kimin obsolute ettiğini
>
> Örneğin pidgin geldiğinde gaim'i obsolute ettik, şimdi bu gelince
> ActionCube obsolute olacak fakat "pisi up" yapan birinin macerası sonunda
> bu paketin sisteminden kaldırılmış hali ile son bulacak.
>
> İtiraz ya da başka öneri yoksa tag'ı şu hale getirip, PiSi kodunu da uygun
> hale değiştireceğim (pisi obsolute olan paketi kaldırıp yerine eğer varsa
> değiştirildiği paketi kuracak)
>
>     <Obsoletes>
>         ..
> [...]

Oooo, obsolute tagını sadece index'e girmemesi için ekleyip bu paketleri
sistemden silmiyormuşuz :(, Faik ince bir kalp ameliyatı gerekecek orada bu
iş için o yüzden ellemeyip sana bırakıyorum :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/