[Gelistirici] Yönetim uygulamaları menüye

Ümran Kamar umrankamar at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 22:53:48 EEST

Melaba,

- Program ekle güncelle kaldır zıplat çevir suyundan da koy gibi bir
> "açıklama" yerine artık "isim" kullanalım. Paket yöneticisi / Yazılım
> yöneticisi yapalım.

Bu açıklamayı bulamadıkları için package manager'i menüde bir yere koymaktan
bahsediyorduk. Bunun yanında "Paket" ve "Yazılım" da kullanıcıya yabancı
kavramlar. Kaç kişi programın bir yazılım olduğunu biliyor, yine program
kurma kaldırmayı zıplatmayı bulamadım diye üzülmez mi, sıkılmaz mı? Bence
adı olduğu gibi kalsın.

Sevgiler
Ümran