[Gelistirici] Yönetim uygulamaları menüye

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Haz 2007 Cmt 15:31:17 EEST

> Eğer böyle bir gereksinim varsa benden de bir marjinal öneri:
> Programlar menüsünün en altında bir Program Ekle, Kaldır & Güncelle
> girdisi koyalım. Bir programı bulmak için bakılacak ilk yer ve hayli
> göze çarpıcı şekilde...

 Ben bu öneriye katılmıyorum. Olay sadece paket kurmakla ilgili değil.
Paket yöneticisini çalıştırıp güncelleme yapan adam kerneli
güncellendiği içi önyükleyici yöneticisini de açıp açılış sıralamasını
değiştirece ya da eski kernel i silecek.

 Bence bütün yönetim araçları menüde "Sistem yönetimi" gibi bir başlık
alında toplanmalı. Programlar ın hemen altında yani ana menüde
olması güzel olur ama normal bir kullanıcı bu araçları çok
kullanmayacağı için bir alt başlıkta da olabilir.

 Bu arada iki isim değişikliği önerisi

 - Tasma'daki sistem seçenekleri başlığını Sistem Yönetimi (ya da
benzeri) larak değiştirelim, KDE deki sistem seçeneklerini
değiştirmiyoruz artık sistemin kendisini de değiştiriyoruz

 - Program ekle güncelle kaldır zıplat çevir suyundan da koy gibi bir
"açıklama" yerine artık "isim" kullanalım. Paket yöneticisi / Yazılım
yöneticisi yapalım.