[Gelistirici] Yönetim uygulamaları menüye

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
8 Haz 2007 Cum 09:44:13 EEST

Selam,

Çoğu yerde kullanıcıların Paket Yöneticisini bulamadıklarına şahit oldum. Ya
yeni bir kullanıcı olduklarından ve paket/depo kavramına uzak olmalarından
ötürü böyle bir uygulama aramıyorlar. Ya da menüde arayıp bulamıyorlar.

Paket yöneticisi'nin daha göz önünde bir yerlerde olması gerektiğini
düşünüyorum. 2007.2 içerisinde bu değişikliğin yapılmasını öneriyorum.

Öneriler:

Programlar -> Sistem altına (biraz kalabalık ama mevcut menüde şu an bakılacak
ilk yer)
Programlar -> Yönetim altına (gerekli görülen x-manager ların toplanabileceği
yeni bir yer)
Desktop -> biraz marjinal :)

- Faik