[Gelistirici] Release notlar hala eksik

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Haz 2007 Per 12:16:31 EEST

On Thursday 07 June 2007 00:20:13 Ömer F. USTA wrote:
> Alternatifleri sizden de görmek isteriz

Bu projede görsel konusunda Umut Pulat diktatörlüğüne Gökmen Göksel dükalığını
eklemek benim açımdan yeterli bir sınır... Onun ötesinde iş yapmak için
kendimizi paralamaya gerek yok...

bu konuda her tartışma açıldığında birileri kırılır ama arkadaşlar, tasarım
dediğiniz üniversitelerde başlı başına bir bölüm, insanlar yıllarını bu
konuya veriyor... iki program öğrenerek altından kalkılacak iş değil...
Şimdiye dek camia içinde Gökmen dışında boş vaktini verip de kendini
yetiştiren bir başka insan da görmedim, öyle bir hobiniz var, bu konuda bir
şeyler yapıyorsanız o ayrı :)

Umut'a kimse mesaj vs. atmazsa bu thread'den haberi olmayabilir, Ali ona
gerektiğinde ulaşabiliyor...

deyip konuyu kendi açımdan bu parantezle kapatıyorum, hani ne derler:

Benim 2 Ykr.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->