[Gelistirici] Release notlar hala eksik

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
6 Haz 2007 Çar 07:10:38 EEST

Hadi bu da benden olsun :D http://www.bilisimlab.com/download/yeni_sekli.zip
Resimleri tek tek düzenledim ( Artık wiki yazmıyor TR ENG DE ve NL yazıyor )
isimlerini dillerine gore duzenledim. Yani
pardus_kirmizi.png -> pardus_tr.png gibi
ve Bu değişikliğe göre index.html dosyasını tekrar elden geçirdim.
Hepsinin son şeklini http://www.bilisimlab.com/download/yeni_sekli.zip
adresinden
indirebilirsin görkem abi.
Umarım beklediğin gibi olmuştur.