[Gelistirici] [Uludag-commits] r14218 - trunk/tasma/boot-manager/comar

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
6 Haz 2007 Çar 01:22:36 EEST

06 Haz 2007 Çar tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 06 Haz 2007 Çar tarihinde, uludag-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
>
> Çözümü kısaca anlatsana

Grub'ın device.map dosyasını ve YALI'nın oluşturduğu grub.conf dosyasını
kullanarak "device.remap" dosyası oluşturuyorum, tüm işlemlerde aygıt
adresi ((hdX,X) -> /dev/hdXX) dönüşümlerini bu dosya ile yapıyorum.

device.remap oluşturma işi şöyle: grub.conf'da bir entry'ye ait root değeri
(hd0,0) iken, kernel satırında root=/dev/hdb1 varsa, device.map mevcut
durumu göstermiyor demektir. Aygıt sıralamasını (hd0) = /dev/hdb olacak
şekilde değiştiriyorum.