[Gelistirici] OpenOffice artık Pardus destekli

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
5 Haz 2007 Sal 21:49:45 EEST

Selamlar,

Bir yıllık uzun bir beklemenin ardından ooo-build [0] SVN artık Pardus desteği
ile geliyor. ooo-build'i çekip --with-distro=Pardus dediğiniz zaman Pardus'ta
kullandığımız OpenOffice'i elde edeceksiniz (clipart hariç) .

Bu da demek oluyor ki OpenOffice artık Kamyonet Problemi [1] tehlikesi altında
değil.

Pardus projesinde yapmak istediğim iki büyük şeyden biri olduğu için (hayır
ikincisini söylemicem, bilen biliyor) paylaşmak istedim.

[0] http://www.go-oo.org/
[1] Bana kamyonet çarparsa OpenOffice'e ne olurdu problemi.

/ismail

--
Perfect is the enemy of good