[Gelistirici] PyQt4 ve Qt4 CD'ye girse ?

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
5 Haz 2007 Sal 00:39:32 EEST

On Tuesday 05 June 2007 00:28:45 S.Çağlar Onur wrote:
> 05 Haz 2007 Sal tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Şu anda
>
> -rw-r--r--  1 root   root  686M Haz  4 21:54
> Pardus_2007.2_Caracal_caracal.iso
>
> gibi bir durumdayız, qt4 gibi geliştirici işine yarayacak birşeyden önce
> sanki masaüstü kullanıcısına hitap eden birleşler eklesek daha uygun olacak
> (ki bana kalsa birşey eklemeyelim böyle kalsın :P)

Qt4 default gelen dağıtım olmak bir ayrıcalık, Mark Summerfield'in bir sonraki
PyQt4 kitabında Pardus'ta hangi paketler ile PyQt4 kuruluyor vs gibi bir
bilgi de bulunacak. Ama "default geliyor" demek daha güzel olurdu.

Masaüstü kullanıcısına hitap ediyoruz zaten, ama sanırım 9mb var sadece boşta.
Eğer PyQt4 ve saz arkadaşları da girsin denilirse bi 10mb daha kırpmaya
çalışırım.

/ismail

--
Perfect is the enemy of good