[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Barış Metin baris at pardus.org.tr
4 Haz 2007 Pzt 01:05:44 EEST

On Sunday 03 June 2007 09:29:59 Furkan Duman wrote:
> Bence YALI bunu sormadan, kurulumu Grub'da hangi dil ile açmışsa o
> dile özel paketleri kursun. Türkçe ise tr, fransızca ise fr vs.. 2. 3.
> vs. dil desteği isteyenler elle kursun.

Yapacaksak bu şekilde yapalım fakat ben dil paketlerini de aynen bırakalım
diyorum.

Bu tarz bir hack yapmak yerine oldukça basit bir paket seçimi yaptırabiliriz
belki. Tek tek tüm paketlerin seçilebildiği bir arayüz değil de paketlerdeki
IsA taglarına bakarak paket gruplarının seçilebildiği bir arayüz gibi?

--
Barış Metin