[Gelistirici] 2007.2

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
3 Haz 2007 Paz 13:13:01 EEST

02 Haz 2007 Cts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 01 Haz 2007 Cum tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
>
> Kaçırdığınız bir nokta var, bu ~40 M küsür büyümeyi yapan dil paketleri
> değil, yeni gelen diller (fr ve it) toplamda 5 M etkiliyorlar sadece.
>
> Elimizde daha ayrıntılı bilgi olması için birazdan 2007.1 ile .2 arasındaki
> bayet boyutu farklılıklarını çıkartacağım, manzarayı gördükten sonra daha
> düzgün çözüm öneriler arayabiliriz sanırım şimdi hepimiz farazi
> konuşuyoruz :)

Yes, müthiş kabuk sanatını gördüm.

Bu durumda belki de "Ne kadar süre tek CD ile devam edebiliriz?"
ve "Sonrasında ne yapacağız?" gibi soruları konuşabiliriz. Ben
dayanabileceğimiz kadar zaman tek CD ile kabul edilebilir bir masaüstü
işlevselliği sunmak tarafındayım. Bilimsel olmayan tahminim ise Pardus 2009'a
kadar bu yolda devam edebileceğimiz. Sonrasında doğrudan DVD'ye
geçebileceğimizi düşünüyorum. Gerekirse bir tane de mini Pardus 2009
çıkarırız CD olarak...

2 Ykr

ET