[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Haz 2007 Paz 02:04:05 EEST

Merhaba;

Sunday 03 June 2007 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 03 Haz 2007 Paz tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Bu ara hazır buradayken bir soru daha,
>
> Kurulum bittikten sonra yalının postInstall'a geçmeden önce kullanılmayan
> dilliri kurulum sisteminden kaldırmasına ne diyorsunuz (bunu bir yerlerde
> sorabiliriz kullanıcıya), biz dil ekledikçe her güncellleme ile hiç
> ihtiyaçları olmasa bile bazı paketleri (atıyorum kde-i18n-* serisi)
> güncellemek zorunda kalıyorlar?

Fena fikir diil bence, her ne kadar YALI'ya bir soru daha eklemekten
hoşlaşmasam da...

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]