[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Haz 2007 Paz 01:47:46 EEST

Merhaba;

Sunday 03 June 2007 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
[....]
Öncelikle bu bilimsel çalışmanız için sizi kutluyorum :-)

> Yorum/öneri/v.s?

Başka bir şekilde çözebiliyorsak farklı diller için farklı CD yapmak taraftarı
değilim öncelikle.

Bir frozen bubble-crack attack-ppracer vs serisi kurulum cd'sinin ~%5'ini
kaplayacak kadar önemli değil diye düşünüyorum, şimdilik frozen bubble ile
başlayalım, gittikçe de oyun atalım bence..

digikam atamasak mutlu mesut olurum, temel masaüstü kullanıcısı kamerasını
takınca karşısına o iş için özel bir uygulama çıkması önemli bence..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]