[Gelistirici] 2007.2

Koray Löker loker at pardus.org.tr
1 Haz 2007 Cum 15:44:16 EEST

On Friday 01 June 2007 15:29:42 Ali Işıngör wrote:

> 1) Bir süre önce programlar menüsünden simgeleri kaldırılan, ama kurulum
> CD'sindeki yerlerini koruyan bazı yardımcı yazılımlar vardı. Acaba bu
> yazılımları tamamen kurulum CD'sinden çıkarsak, ne kadar yer kazanırız?
O sorunu çözmeden böyle kararlar almak bana çok mantıklı gelmiyor. Aslında
onların hangi programlar olduğunu bile bilmiyorum ben açıkçası :(

Acaba depo politikası gibi bir de CD politikası mı hazırlasak? Öncelikleri ve
işleyişi bağımsız ilkelerle belirlersek herkes rahat eder gibi geldi bana...

> 2) KchmViewer'ı kullanan var mı? Windows platformunun help dosyalarını
> gösteren yazılımı, Pardus'un Kurulum CD'sine koymamız bana garip geliyor.
> İhtiyacı olan depodan çeksin...
Bu aslında bir dosya biçimi okuyucusu olarak kullanılıyor. Bir takım
elektronik kitaplar ve kılavuzlar da anladığım kadarıyla bu biçimde
dağıtılıyor. Epeyce soru ve istek geliyor bu konuda... Çok büyük yer
kaplamıyorsa doğrudan CD'de gelmesi "yeni göç eden kullanıcılar" açısından
iyi bir seçenek olur...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->