[Gelistirici] 2007.2

Ali Işıngör isingor at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 15:29:42 EEST

İki önerim/sorum var:

1) Bir süre önce programlar menüsünden simgeleri kaldırılan, ama kurulum
CD'sindeki yerlerini koruyan bazı yardımcı yazılımlar vardı. Acaba bu
yazılımları tamamen kurulum CD'sinden çıkarsak, ne kadar yer kazanırız?

2) KchmViewer'ı kullanan var mı? Windows platformunun help dosyalarını
gösteren yazılımı, Pardus'un Kurulum CD'sine koymamız bana garip geliyor.
İhtiyacı olan depodan çeksin...

ali