[Gelistirici] archive etiketi olmayan bir pisi pakedi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
27 Tem 2007 Cum 15:49:33 EEST

Fri, 27 Jul 2007 15:48:49 +0300, Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> :

> Evet, ne yazik ki mümkün değil. PTSP ile uğraşırken ben de
> farketmiştim ama bana böylesi daha doğru gibi geliyor.
> "AdditionalFiles" 'dan paket oluşması bir acayip, onun yerine bir
> tarball hazırlayıp paket yapmak daha doğru görünüyor.
Valla asagidaki pakette, sistemde kurulu dosyalari kullanarak paketi
uretiyorum. Bir tarball'da hazirlamam cok sacma olur, yamayi tarball
olarak paketlemek gibi bisi olacak. Su anda source dosyalarinda paket
uzerinde ne islem yapildigi anlasiliyor ve kolayca degistirebiliyor.

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/tasma-extra/

12 byte'lik bir dosya hazirlayip onu cektiriyorum pisi'ye (0b'lik da
yemiyor), paket hazirliginda da kullanilmiyor, pisi cache'inde yatiyor.

                   Doruk