[Gelistirici] [paketler-commits] r29811 - in devel/programming/libs/wxGTK: . files

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Tem 2007 Çar 16:05:45 EEST

Op Wednesday 25 July 2007 15:57:11 schreef Ali Erdinç Köroğlu:
> Suse, Fedora ve Ubuntu 2.8 kullanıyorlar, XaraXtreme gnuplot vlc scorched3d
> crystalspace wxGTK bağımlılığına sahip. Durum böyleyken bu paketleri yeni
> wxGTK ile derlenip düzgün çalışmadığına bakıp 2.8 serisine bizde
> geçebiliriz demek bu sanırım :) ?

Evet bağımlılığı wxGTK olan tüm paketleri bir test ortamında 2.8 ile derleyip,
çalıştırıp, sorun çıkmadığını görürsen neden olmasın...

ama bunu yapmadan yapmadığına göre bu paketlerle ve depoyla ilgili bir seri
insan, demek ki bir bildikleri var diye tahmin ediyorum ben...

Bu arada test derken, pspec değiştirip commit etmeyi ve buildfarm patlamayınca
işler yolunda kabul etmeyi kast etmediğimi; bizzat paketleri derleyip,
çalıştırıp bir süre kullanmayı kast ettiğimi tekrar edeyim de, bluez-*
serisine dönmesin iş... :-D

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->