[Gelistirici] LTSP Pspec.xml

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
21 Tem 2007 Cmt 13:22:41 EEST

Hazır mevzu açılmışken ben de arada sırada pspec.xml'leri inceliyorum
öğrenmek için ve paket kaynaklarında bu pakette olduğu gibi geliştiricilere
spesifik adresler görüyorum. Ama bazı paketler doğrudan ftp.pardus.org.tr
den indiriliyor. Acaba bu kişisel sayfalardan indirilenler stable depoya
geçmemiş paketler mi?

teşekkürler