[Gelistirici] IV. Geliştirici Toplantısı? [ERTELENDİ]

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
20 Tem 2007 Cum 20:06:25 EEST

 Merhaba,

On 7/20/07, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:
> MAM ve bu yüzden UEKAE ve tabiki Pardus projesi bugünden itibaren 3 hafta
> sürecek bir tatil dönemine girdi, hepimizin her an ulaşılabilir durumda olmayacağını
> tahmin ettiğimden (en azından ben büyük ihtimal yarından sonra internetsiz
> olacağım) bu toplantıyı 3 hafta sonraya ertelemeyi öneriyorum.

 Oops. Pek fena oldu bu. O zaman 3 hafta sonra tekrar gündeme getirmek
üzere toplantı olayını rafa kaldırmış olalım :/

 Yine de buluşup, neler yapıyoruz, neler yapabiliriz diye sohbet etmek
isteyenler Pazartesi IRC'de olurlar herhalde, unoffical bir
buluşma/toplaşma şeetmiş oluruz..

 Selamlar.
--

A. Murat Eren (meren)