[Gelistirici] IV. Geliştirici Toplantısı?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Tem 2007 Cum 07:01:58 EEST

Merhaba;

Friday 20 July 2007 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Uzun zamandır toplantı yapmıyoruz. Cumartesi gecesi saat 21:00'de
> freenode.net/#pardus-devel'de toplanmaya ne dersiniz?
>
>  Ne yapıyoruz, nelerin yapılması gerekli konuşuruz. Böylece son
> zamanlarda aramıza katılmış geliştiriciler de genel gidişatı görüp
> katkı bekleyen konular hakkında fikir sahibi olabilirler.

Evet, uzun zamandır toplantı yap(a)madık, bu ara da yapmazsak ağustos ortasına
kadar yapamayız gibi görünüyor.
>  "Cumartesi gecesi toplantı ile uğraşılmaz, bunu Pazar ya da
> Pazartesine atalım" diyorsanız önce buna karar verelim, sonra gündemi
> belirleriz (ya da Çağlar belirler, bilemedim).

Ben kendi adıma pazartesi tercih ederim..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]