[Gelistirici] Distrowatch'a gönderilen haberler

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
16 Tem 2007 Pzt 14:26:04 EEST

Aslında her sürümle ilgili olarak yapılması gereken standart kontrollerin
olduğu bir liste (metin olarak, mesaj listesi olarak değil) olması ve sürüm
yayınlanmadan en az bir gün önce ve bir de sürüm yayınlanmadan 5 dakika falan
önce bu kontrollerin belirlenen bir kişi tarafından yapılması gerekmez mi?
Benim "gerçek geliştirici" dediğim insanlar hemen herşeyle ilgileniyorlar
sonuçta, ama basit ve/ya rutin işleri benim gibi tecrübesiz ve geliştirici
listesinde adı geçen ama "gerçek geliştirici" olmayan birinin üstüne
yıksanız/ yıksak ve hafiften bir organizasyon sağlasanız/ sağlasak nasıl
olur ?