[Gelistirici] [paketler-commits] r29415 - in devel/applications/games/freecol: . files

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
14 Tem 2007 Cmt 11:53:41 EEST

On Saturday 14 July 2007 11:45:29 Gürer Özen wrote:

> Düzeltiyorum diyebilirsin. Ömer'in yazdığı doğru görünüyor, version 2 and
> later diye lisanslı pisi. GPL FAQ da bu durumda uyumlu olacağını söylüyor.

Peki biz niye actions.py lisanslarını eski lisansa direk yönelttik. Onlar niye
v2 and later değildi? Öyle olduğunda ayrıca v3 demeye gerek kalmadan lisansın
son haline yöneltilebilirlerdi.

(bana kalsa üç satırlık actions.py içine lisans yazmaya bile gerek ya neyse)

Bir soru da pspec içindeki <License> tagları hakkında. Devel deposunda kernel
paketi GPL-2 olarak gözüküyor, ama pisi paketi de GPL-2 olarak gözüküyor.
Oysa kernel GPL-2 only iken pisi GPL-2 and later. Yani lisans tagları yanlış
bilgi veriyor. Bu tagların hangilerinin neyi ifade ettiğini kesinleştirip
paketlerde düzeltmeliyiz.