[Gelistirici] [paketler-commits] r29415 - in devel/applications/games/freecol: . files

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
14 Tem 2007 Cmt 01:50:43 EEST

Pisinin lisansında :
# This program is free software; you can redistribute it and/or modify it under
# the terms of the GNU General Public License as published by the Free
# Software Foundation; either version 2 of the License, or (at your option)
# any later version.
geçiyor yani 2 veya isteğe bağlı olarak daha ileri sürüm denildiğine göre
yeri geldimi 3 yeri geldimi 2 kabul edilebilinir ve bu durumda sorun
olmayacaktır
diye düşünüyorum