[Gelistirici] YALI

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Tem 2007 Çar 21:26:49 EEST

(Turkce listesinden tasiyorum)

Tue, 10 Jul 2007 14:31:10 +0300, Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr> :

> YALI'da birkaç değişiklik oldu, Türkçe güncellemesini yaptım fakat
> geriye kalan dillere biri el atabilirse güzel olacak ;)
> Biraz acil ;)
> 10 dk. sonra paketini yaparım :)

Ya bu Yali'da surum oncesi son dakika degisiklikleri yapma
aliskanligindan vazgecsek artik?

Surum ciktiktan sonra duzeltilemeyecek tek "paket" Yali. Digerlerinin
hepsi cok ciddi bir ariza olmadigi surece sonradan guncelleme ile
duzeltilebiliyor. Ama kullanicinin elindeki ISO/CD'yi degistiremiyoruz.

Bence son test surumunden sonra Yali'yi dondurmayi bir politika
haline getirmek lazim. Yali'da illa bir degisiklik gerekiyorsa da yeni
bir test surumu yayinlanmasi zorunlu olmali.

                   Doruk