[Gelistirici] 2007.1 Son güncellemesiıy

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
10 Tem 2007 Sal 17:24:07 EEST

Yarın saat 11'de  2007.2 kullanıcılara sunulduğunda bir çok kullanıcı
sistemini güncelleyecektir. Olabildiğince fazla tanıdığımı pardus
kullanıcısı yapmaya çalıştım ve onlara msn ikamesi budur,  ie ikamesi budur
, office ikamesi budur şeklinde gösterdim ve onlarda mutlu mesut kullanmaya
başladılar. Haftada 1 gun paket yöneticisini açıp güncellemeleri kontrol
etmesini söyledim. Fakat bahsettiğim arkadaşlarımın çoğunun depo nedir nasıl
eklenip çıkartılır, pek bilgileri yok. Acaba yeni versiyon çıktıktan sonra
2007.1 'e yapılan son güncelleme pisi depo adresini değiştirmek istese ve
bunu kullanıcıya sorsa. "Sisteminizi Pardus'un yeni sürümü olan
2007.2yükseltmek istermisiniz?" gibi bir diyalog ile kullanıcının
isteğine
bırakılan bir depo değişikliği yapsa güzel olur. Sürekli test deposu
denediğimden bunu yapıyormu bilmiyorum. Yapmıyorsa yapılası bir iş olduğunu
düşünüyorum.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI