[Gelistirici] enteresan bir hata şeysi :)

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Tem 2007 Sal 18:00:55 EEST

10 Tem 2007 Sal tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Bana hata gibi gelmedi, "ağımızda bulunan anlık tarama yapan
> bitdefender antivirüsten" kaynaklandığını buldum yazmış. Ne tür bir
> konfigurasyona sahiptir bilemeyeceğim ama kullanıcıyı ilgilendiriyor,
> bizim tarafımızdan bir hata gibi gelmedi.

Hatalı anımsamıyorsam pisi paketi indirmeye kalkınca bu bitdefender araya
girip pisi paketi yerine HTML sayfa veriyordu, sorunun pisi kaynaklı olduğunu
zanetmiyorum...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/